Vietin tänään päiväni Ideaparkissa Lempäälässä. Suunnitelmissani oli ostaa talvitakki ja jotkin nilkkurit. Takki löytyi heti hennesiltä ja se on ihanan lämmin. Takissa on isot napit ja pienet puhvihihat ja se ulottuu vähän yli lantion.Takkeja on saatavana myös sinapin keltaisena ja mustana. Se oli myös yllättävän halpa, vain 29,90€. Ainoa ongelma on se, että kaulus kutittaa leukaa jos sen nostaa ylös. Pitäisi siis ostaa huivi jota pitää takin kanssa. Ostin myös samaisesta paikasta suloisen mustan norsukorun.
Kenkien osto on minulle yleensä vaikeaa ja siksi minulla onkin yleensä vain parit kengät joka sesongille. Pidän paljon korkokengistä ja omistankin muutamat sellaiset. Äitini ei vain mielellään osta minulle monia kamalan korkeita kenkiä, vaan haluaisi että pitäisin pelkkiä matalia kenkiä. No hah hah! Olen koko syksyn pitänyt Vagabondin herrainkenkiä, jotka ovat todella mukavat jalkaan, mutta talveksi täytyi hankkia korolliset nilkkurit. Kun olin kierrellyt lähes kaikki kenkäkaupat löysin DinSkosta ihanat mustat tekonahkanilkkurit, joiden korko on noin 7,5 cm korkea. Haaveilen vielä ruskeista korkeavartisista saappaista ja oxfordeista.
Ostin myös harmaat paksut sukkikset Lindexistä.
Tässä vielä kuvat ostoksistani.
960694.jpg960706.jpg960714.jpg960721.jpg
Pahoittelen suuresti kuvien huonoa laatua, yritän parantaa sitä jatkossa:(