Nyt pitäisi alkaa tekemään ruotsin läksyja ja lukemaan matikan kokeeseen.

Mekko H&M( pidän tosi paljon mekon mallista ja graafisesta kuviosta. Tämä on yksi lempimekkoni.)
Neuletakki Promod unkarista
Paksut sukkikset Lindex (aion ostaa vielä valkoiset samanlaiset. Hinta vain hirvittää, 14,95!)
Kengät Dinsko
Norsukoru H&M
Tässä asussa oli yllättävän vähän hennesin tuotteita, sillä yleensä koko asuni on mahdollisesti henkan&maukan.
Kommentit